Marketing Deployment Asistent

Přidej se k nám a můžeš se těšit na benefity jako:

Flexibilní pracovní dobaFlexibilní pracovní doba
Duch start-upuDuch start-upu
Skvělé finanční ohodnoceníSkvělé finanční ohodnocení
Osobní růstOsobní růst
Odpovědět

Kdo jsme? Jsme BAT...

Společnost byla založena v roce 1902 a stala se globálním podnikem, který je úspěšnější a úspěšnější. Máme světové tabákové značky a stojíme v čele vývoje produktů nové generace. Věnujeme čas, finanční prostředky a zdroje na vývoj produktů, které spotřebitelům nabízí výběr potenciálně méně riskantních alternativ k běžným cigaretám.
Talentovaní lidé, inspirativní leadři, rozmanité týmy a nekonečné možnosti – to je to, co dělá z BAT skvělé pracovní místo!

Hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici: Marketing Deployment Asistent

Pro region: Karolinská 654/2, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Trade marketing a distribuce stojí v popředí naší činnosti. Má nadchnout nakupující, aby naše značky kupovali, a zákazníky, aby je prodávali a pomáhali nám tak dosahovat cílů v oblasti růstu.
Strategie skupiny v oblasti trade marketingu a distribuce je proto postavena na 3 základních dovednostech:
1. cesta na trh
2. marketing zaměřený na dospělého zájemce o tabákové výrobky
3. řízení a správa ohledně zákazníků.
Tyto dovednosti se posilují prostřednictvím systémů a schopností jednotlivých lidí.

Úkolem člověka na této pozici je vytvářet efektivní aktivační techniky v oblasti komunikace se spotřebiteli v místě prodeje, pochopit chování nakupujících a příležitostí a omezení, která existují v různých nákupních kanálech.

Jaká bude náplň Tvojí práce:

  • Připrava instrukcí pro Field Force (obchodníci v terénu), zajištění všech potřebných informací, které Field Force potřebuje vědět pro svou práci.
  • Sbírání zpětné vazby jak z terénu tak z kanceláře a posun dále do praxe.
  • Pomoc při MOM (marketing operational meetingu) – komunikace s ostatními odděleními, dodržování deadlinů a dohodnutých pravidel, příprava souhrnné prezentace, zapisování meeting minutes.
  • B2B komunikace v rámci nového CRM systému – příprava článků na webové stránky, příprava aktivit pro MO na webových stránkách, celková údržba webových stránek.
  • Příprava distribučních podpor – příprava mechanik, obstarání odměn, rozdělení na jednotlivé obchodníky dle jejich cílů, vyhodnocování. Spolupráce s FF managerem.
  • Pravidelně se pohybovat v terénu. Předkládat a navrhovat nové nápady a projekty nebo kroky, které je třeba podniknout dle informací získaných z návštěv v terénu nebo informací z monitoringu činnosti konkurence.
  • Administrativní pomoc v rámci teamu.

Kariéra úspěchu..

  • Nejlépe 1 rok praxe v marketingu nebo tradu, ideálně v organizaci/agentuře,
  • Velmi dobré komunikační dovednosti.
  • Schopnost zvládat několik aktivit najednou.
  • Aktivní přístup k věcem – samostatnost.
  • Plynulá angličtina.
  • Dovednosti práce s počítačem: MS Word, Excel, Power Point.

Co můžeš očekávat?

  • Práci v krásném prostředí moderní kanceláře v Karlíně
  • Mezinárodní prostředí
  • Inspirativní kolegy
  • Korporátní benefity
  • Super nadřízenou
  • Budeš zaměstnaný přes agenturu ale budeme Tě mít za vlastního

Kontakt

British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o.
Flura Hüblbauerová